Vsak kilogram šteje – nov paket z mesečnim popustom glede na izgubljene kilograme!

Jedilnik za hujšanje in optimalni shujševalni obroki

V shujševalnem procesu ni odločilna le telesna aktivnost, vendar je ključnega pomena tudi ustrezna prehrana. Le z ustreznim prehranjevanjem boste dosegli želene rezultate.

Za dodatne informacije o shujševalnih jedilnikih se lahko obrnete na InfraFit Studio, kjer vam bomo z veseljem svetovali in vam pomagali oblikovati prilagojen jedilnik, ki bo ustrezal vašim potrebam in ciljem. Ne odlašajte, začnite svojo pot do bolj zdrave in vitkejše postave že danes!

V uravnoteženem obroku naj bo zadostna količina beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob. Poleg tega naj bodo prisotna tudi mikrohranila, kot so vitamini in minerali.
Priporočljiv dnevni vnos beljakovin se lahko razlikuje glede na posameznikove potrebe, starost, spol, raven telesne aktivnosti in cilje hujšanja. Splošno priznana smernica je, da bi morali dnevno zaužiti približno 0,8 do 1 gram beljakovin na kilogram telesne mase. Pri hujšanju se sicer priporoča večji vnos. V teh primerih se lahko priporočena količina giblje med 1,2 in 2 gramoma beljakovin na kilogram telesne mase
Med hujšanjem je vnos zdravih maščob priporočljiv iz več razlogov. Poskrbijo za normalno delovanje našega telesa, pripomorejo pa tudi k sitosti, hranljivi podpori in ohranjanju mišične mase.

Kazalo

Prihaja poletna sezona, z njo pa vstopamo v t.i. shujševalno ero. Mnogi si prizadevajo ravno v tem času izgubiti kilogram ali dva, kljub temu pa priporočamo, da se hujšanja lotite sistematsko.

Hujšanje je cilj, ki ga mnogi posamezniki zasledujejo, ko si prizadevajo izgubiti odvečno težo in izboljšati svoje zdravje. Medtem ko obstaja veliko pristopov k hujšanju, je pravilno oblikovan jedilnik ključnega pomena pri doseganju želenih rezultatov.

V tem članku bomo predstavili optimalne shujševalne obroke, ki bodo spodbudili vašo pot do vitkejše postave in zdravega življenjskega sloga.

Poskrbite za raznolikost živil

Jedilnik za hujšanje je lahko na začetku precej kompleksna stvar, sčasoma in s kilometrino pa postane razumevanje hranil in prehrane mnogo lažje. Pri sestavljanju jedilnika za hujšanje je najbolj pomembno, da vanj vključimo vsa potrebna mikro in makrohranila ter ga naredimo raznolikega.

Več vrst hrane zagotavlja različne hranilne snovi. Prava količina le-teh pa je ključna za ohranjanje uravnotežene prehrane.

Omejiti je potrebno kalorije

V prehrano lahko za večjo pestrost vključite svežo zelenjavo in sadje, polnozrnate izdelke, zdrave maščobe in puste beljakovine. Z vnosom teh živil boste zagotovili, da vaše telo dobi vsa potrebna hranila, hkrati pa boste tako omejili vnos nepotrebnih kalorij.

Potreben je poudarek na beljakovinskem vnosu

Beljakovine oziroma t.i. proteini so ključni gradniki telesa in so izjemno pomembni pri hujšanju. Vključitev zadostne količine beljakovin v vaš jedilnik je ključnega pomena, saj vam pomagajo ohranjati mišično maso med hujšanjem.

Poleg tega so beljakovine bolj nasitne od ogljikovih hidratov, kar vam pomaga občutiti sitost dlje časa. Primeri beljakovinskih virov vključujejo piščančje prsi, puranje meso, ribe, jajca, mlečni izdelki z nizko vsebnostjo maščob ter stročnice.

V kolikor menite, da skozi običajno prehrano ne uspete zadovoljiti zadostnih beljakovinskih potreb, lahko prehrani dodajate beljakovine v prahu.

jedilnik za hujšanje

Naj vaš jedilnik za hujšanje vključuje tudi zdrave maščobe

Ko v procesu hujšanja omenimo maščobe, se večini to zdi popolnoma nesprejemljivo. Jedilnik za hujšanje naj vsebuje maščobe, vendar pozor, govorimo o t.i. zdravih maščobah.  Maščobe so tako pogosto napačno razumljene pri procesu hujšanja.

Medtem ko je res, da prekomerni vnos nasičenih in trans maščob ni zdrav, so zdrave maščobe nujne za dobro delovanje telesa. Brez maščob ne bi delovali niti naši hormoni.

Vključitev zdravih maščob v vaš jedilnik je ključna za hujšanje. Primeri zdravih maščob vključujejo oreščke, avokado, semena, olivno olje in mastne ribe, kot so na primer tuna in losos. Te maščobe vsebujejo esencialne maščobne kisline in pomagajo tudi pri absorpciji vitaminov.

Voda, vaš najboljši prijatelj

Medtem ko se osredotočamo na jedilnik za hujšanje, ne smemo pozabiti na pomembnost uživanja zadostne količine vode. Ustrezna hidracija je v procesu izgube telesne teže res pomembna.

Voda je ključna za hidracijo telesa in spodbuja pravilno delovanje presnove, s tem pa izboljša tudi naše počutje. Poleg tega pitje vode med obroki pomaga občutiti sitost, kar zmanjšuje željo po prenajedanju. Poskusite piti vsaj 7-9 kozarcev vode na dan in opazili boste, kako vaša koža postane bolj sijoča, izboljša pa se tudi vaše splošno počutje.

Zdaj, ko smo predelali osnovne stvari in se se seznanili s ključnimi dejavniki shujševalnega jedilnika, vam bomo predstavili nekaj primerov uravnoteženih obrokov. Z njihovo pomočjo boste poskrbeli, da bo vaše telo dobilo zadosti beljakovin, ogljikovih hidratov, maščob, vitaminov in mineralov.

Za podrobnejše prilagoditve in strokovno vodenje obrnete na InfraFit Studio, kjer vam bomo z veseljem pomagali pri dosegi vaših ciljev.

Primer jedilnika za hujšanje:

Zajtrk:

    • Ovsena kaša z jagodami in mandljevim maslom, skodelica zelenega čaja ali
    • 2 jajci (popečeni na olivnem olju), polnozrnata žemlja, bazilika in paradižnik

Malica:

    • Grški jogurt, sveže ali zamrznjeno sadje, chia semena ali
    • Ovsena kaša z banano in arašidovim maslom

Kosilo:

    • Pečen piščanec z zelenjavno solato (paradižnik, kumara, paprika)
    • Polnozrnate testenine z blitvo in česnom
    • Kozarec vode z rezino limone

Malica:

    • Proteinska ploščica

Večerja:

    • Losos na žaru z brokolijem in kvinojo ali
    • Enolončnica s puranom

Hrana je le začetek

Pomembno se je zavedati, da je ta primer jedilnika zgolj izhodišče. Vsaka od nas je unikaten in ima personalizirane prehrambene potrebe. Ravno zaradi tega dejstva priporočamo, da se za bolj podroben nasvet obrnete na strokovnjaka. Ne glede na to, ali se odločite sestaviti jedilnik sami ali poiskati pomoč strokovnjaka, je pomembno, da vztrajate in ohranjate pozitiven odnos do prehrane.

S pravilno prehrano in redno telesno vadbo lahko dosežete svoje cilje hujšanja in se počutite bolje v svoji koži.

Hitro hujšanje

Hitro Hujšanje – Nasveti

Ste že kdaj pomislili, da bi lahko hitro hujšanje bilo tako zabavno kot iskanje izgubljenega para nogavic v pralnem stroju? No, morda ni ravno tako zabavno, ampak s pravimi nasveti in triki lahko postane precej…

Preberite Več»

Niste popolnoma prepričani?

Izkoristite brezplačen prvi posvet in prvi trening

Zavedamo se, da je včasih odločitev za začetek treninga težko sprejeti, za to pa obstaja več razlogov.

V kolikor še niste prepričani, da bi vadbo zaupali nam, vas vabimo na brezplačen prvi posvet in brezplačen prvi trening.